Noll besökare!

Tur att jag skriver på denna bloggen för min egen skull när det bara är jag som läser den. :)
Ligger i sängen nu och väntar på Fredrik som kommer hem när som helst nu. Äntligen! Jag saknar honom så mycket när han är borta. Min prins!
Hailey ligger bredvid i sin säng och drar i snöret till speldosan. Sova? Jag?
Gosunge.
Idag ville ingen av de stora flickorna sova i sina egna sängar så J somnade i min säng och M i Fredriks. Fast inte utan att bråka med varandra först såklart ;-) det är inte lätt med syskon. Undrar vad det beror på att man bråkar mest med dem som står en närmast.

Åh nu drog H igång andra speldosan. Trevligt med omväxling.
Känner att jag är på tok för trött för att skriva. Det blir inte alls sammanhängande och grammatiskt korrekt. Men vad gör det när ändå ingen läser.
Fick en tid till VC idag för en tid att ta bort födelsemärke på ryggen. Hugaligen, nålar och skit i ryggen tycker jag inte om. Gjorde ryggmärgsprov i vintras och jag höll på att svimma hela tiden.
Sen fick jag meddelande från ortopeden att de fått remiss. Trevligt, de skrev också att jag har rätt till en tid inom 90 dagar. Hmm ja har jag gått med det i 2,5 år så kan jag väl gå tre månader till antar jag. ;-)
Jaja
Tack för idag, slut för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0