Ja så var man gravid igen då :-)

Helt knasigt. Inte skrivit sen 18 januari haha. Men visst. Vilken superbloggare jag är.
hur som helst så är jag då gravid igen. v. 31+5. Bebisen är beräknad 5 januari. Blir till att knipa över nyår. Fast de andra två sötisarna var ju inte tidiga utan de kom precis i tid. Så vi hoppas att nr. 3 är lika punktlig.
Efter ett litet uppehåll med mitt MK jobb så har jag nu upptagit det igen. Jag är verkligen glad för det! Finns inget bättre jobb :)
Ja och så har jag nu min uppfödning. Världens finaste hästar finns hos mig ;-)
Just nu är jag verkligen lycklig :D Enda saknaden är min make som veckopendlar. Lite trist måste jag säga men snart kommer bebisen och då är han hemma hos mig ett tag. Tjohoo!!
Pöss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0