Kan man skriva mer sällan haha

Nu var det extremt länge sedan jag skrev något här, och MYCKET har hänt... Både bra och dåligt förtås.
I januari dog min mormor som var den bästa människa någonsin. Jag älskade henne verkligen...och gör så ännu förstås. Det var en riktigt tung begravning... Men nu känns det bättre även om jag fortfarande saknar henne.
I februari blev vår fina Border Collie, Jim,  överkörd ute på stora vägen efter att han rymt från sin hundgård när vi var och handlade... Det var hemskt...
I mars fick jag ta bort min älskade häst Gina pga att hon hade förslitning i sitt knä. Hon var ju 24 år gammal så det var ju inget konstigt att det var dags men ledsamt ändå...
Konstigt att så mycket kan hända på så kort tid.
Men våra älskade barn mår bra och växer och är helt underbara. De läggdagsproblem som vi hade med Jennifer är borta nu och hon lägger sig i sin säng och sover gott. Melissa är också duktig och somnar 8-9 och sover hela natten. Jätteskönt.
och så har vi byggt en lösdrift till hästarna med fri tillgång på hö och vatten så nu behöver jag inte stressa ut på morgonen med barn och allt. Vi har införskaffat en ny häst som heter Nevada. En D-ponnyvalack som är sällskap till Exet (åringen) Han är ridbar men ska inte träna för hårt p.g.a. en gammal skada. Riktigt fin är han.
Nu var det lite uppdaterat och jag hinner inte skriva mer nu för det är mammas födelsedag och hon ska firas. :)
Här har vi Exet (Excalibur)
Och Nevada
Och så Gina och jag samma dag hon blev avlivad. Visst var hon vacker?

Kommentarer
Postat av: Linda & Thelma

Men vad länge sen!

Vad trist att höra om allt sorgligt som hänt :(

Saknar dig på AFF.

Vi hänger ju kvar där.

under bebis istället för gravid och sen oktobergrupp. Jag har lösen på min blogg, men kan skicka inloggning till din mail på aff.



kramar!

2010-04-07 @ 14:22:18
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0