Bra dag

Tänk att en dag som började så illa kunde övergå till en BRA dag... Allt som sägs inom MK är verkligen sant... När halva dagen gått idag hade jag inga bokningar, inga beställningar och ett uselt humör. Men efter lite uppmuntran från min powerpartner Mharelene så tänkte jag att ATTAN att jag tänker ge upp. Så jag gick igenom alla jag träffat någonsin och hörde v mig till en del. Och vet ni vad?? De kunde tänka sig att boka. Inte nog med det så har jag utanatt anstränga mig idag fått två beställningar.
Så jag kan bara säga, går det emot...ta i ännu mer så får du tillbaka trippelt!! Helt fantastiskt!
Jag älskar mitt arbete och har svårt att tänka mig att vara mammaledig....inte mycket i alla fall. Men en liten bebis kan följa med mig i detta arbete vilket är UNDERBART!
Efter helgen som gick så har jag höga mål att uppnå innan Seminar 2010!

Har ganska mycke värkar dag ut och dag in...Men det är ju bara förvärkar såklart. Bara jobbigt...
Men max två månader kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0