Vad är det som händer??

Jag har haft sådan otrolig otur med mitt arbete med MK. Kunder som ångrar seg i sista sekunden, tjejer som det visar sig att de redan har en konsult....Vissa personer som har klasser med annan konsult fast vi har bestämt att vi ska ha...Ocvh sist men inte minst, en tjej bokar en klass och går sedan under jorden....Svarar inte när jag ringer och svarar inte heller på mail eller sms...
Har jag flyt eller??

Men jag jobbar vidare och försöker att inte låta motgångarna trycka ner mig. Jag ska till LKPG om ett par veckor och då hoppas jag att vi kan få ihop några klasser.

Hästskrället vill inte föla. Fick vaxproppar i lördags och detta brukar betyda fölninga inom 24 timmar....ja säkert...
Ännu har inget föl tittat ut i alla fall och det är 7 dagar idag sedan vaxproppen visade sig. Grrr

Sammies valpar är i alla fall underbara. Söta små korvar som ligger och knorrar.

Var hos ögonläkaren med J idag. Hon hade bra syn men ögonlocket hänger fortfarande lite. Men det gör inget :-)

IMORGON ULTRALJUD! Är så otroligt nervös. Tänk om något är fel...Tänk om, tänk om, tänk om... Att jag är så mycket mer orolig denna gången. Men kanske att jag kan lugna ner mig lite efter imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0