Riktig skitdag

Det började så bra och sen gick det utför... Har väl inte direkt hänt något speciellt men jag blev nere när det blev motigt med MK. MÅSTE åka upp till Lkpg där jag känner lite fler människor. Blev helt dött här nere i Småland. Ingen som vill känna sig vacker??

Ja ja, desto vackrare ser jag ut Moahaha.
Jag måste också ta en bild påå magen nu. Helt otroligt så glömsk jag är. Den är ju enorm ( inte egentligen kanske)

Inget föl ännu men spenarna spänner...

Valparna är UNDERBARA! De ligger och kuttrar och gnyr hela tiden och jag vill bara krama på dem!!

Bilder på dem kommer också så fort Sammie låter mig ta några ;-) Han vaktar väldigt mycket denna gången.

Nu ska jag äta kvällsmat och mysa med min älskling. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0