Inte ett föl i sikte...

Tiden går och går, men inget föl vill visa sig. Nu har iof spenarna börjat fyllas också så NU SKA DET SKE!!! Det bestämmer jag.

Jag själv är i v. 17+6 och mår ganska bra. Illamåendet har lagt sig något. Lite ont i ryggen har jag men det är inte farligt ännu. Ont i magen har jag haft några gånger tillsammans med sammandragningar men det går över när jag lägger mig och vilar en stund.  Så man kan säga att jag mår ganska ok :-) Härligt, hoppas det håller i sig.

Lilla Jennifer däremot slog i sitt huvud något grymt idag. Världens bula som är blålila fick hon i pannan. Men jag höll henne vaken ca tre timmar efter och hon var ju igång och lekte och hade sig. Lite trött verkar hon men det kan ju lika gärna vara vädret som är grått och mulet idag.  Just nu sover hon i alla fall och jag har stenkoll på henne. Jag blir ju ändå så otroligt orolig även om hon verkar ok. Min lilla smula ska inte slå sig. HON SKA ALLTID MÅ BRA! Så det så.
Vi avvaktar och ser hur det går som VC säger att vi ska göra. *suck*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0