20+1

Tiden bara rusar iväg och jag hinner inte med något alls känns det som. I alla fall inte att blogga. Men nu skriver jag ju några rader ;-) 

Har fått ganska rejäl foglossning och tar det ganska lugnt med det tyngre arbetet. Försöker vila så mycket det går. 
Hemskt dåliga har vi varit på att ta bilder på magen. Det kommer det kommer...

Fölet har nu tittat ut i alla fall! En brun liten hingst med stjärn och snp. två vita strumpor bak och en liten trekant på fram. Namnförslag är väldigt välkomna då jag ännu inte döpt stackaren som idag är en vecka gammal. 

En liten bild


Har ju som jag sagt varit lite dåligt på MK fronten men ikväll har jag faktiskt en klass som jag hoppas mycket på.

F är bortrest i veckorna nu. Åker till Stockholm måndagmorgonen och kommer hem sent fredagkvällen. Inte roligt alls kan jag säga. Speciellt inte när jag har problem med foglossningen och alla djur att ta hand om. *suck*  Måste ju köra ved och elda med...



Kommentarer
Postat av: Linda

OJ! Nu dog jag!!

Fy tusan vilen riktig snygging!! :)

Jag tycker han ska heta McGyver! ;P

2009-05-27 @ 19:31:49
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0