v. 9+4

Jag förstår inte att jag kan vara så mörkrädd...*suck* vuxna människan. Igår gick det bra när Fredrik var borta hela dagen och jag fixade med alla djuren ute när det var mörkt och tittade på Beck alldeles själv...Men idag....huuu...det kryper utmed ryggraden hela tiden och jag hör hemska ljud från alla håll. Kanske är månen som gör det...den lyser så starkt ikväll.  Men det är så obehagligt att vara ensam hemma när man är så lättskrämd... (Jennifer sover redan) Usch.
Men min trygga make kommere snart hem och skyddar mig från alla monster som lurar i buskarna. När som helst kör bilen upp här. Är ju ändå bara ett möte ikväll.

Annars mår jag illa....mycket illa. Känner att det snart är dags att äta lite igen innan jag börjar må för illa igen. Ska kanske titta på en komedi idag när jag är så nervig...Ja, det är nog bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0