v. 9+3 Inskrivning på MVC

Dagen började ganska lugnt. Jennifer har sovit mycket idag efter brist på sömnj igår. Jag pysslade mest med djuren och tvätten.
Efter lunchen var jag på inskrivning på MVC så de tog prover och bokade in en massa tider hit och dit. Fick order om att börja med järntabletter direkt.. hmm det behövde jag inte förra gången.. Knepigt det där.
Efter det var jag på fika hos svåger och svägerska. Fick kladdkaka och glass. MUMS. Känner bara att det nog inte var så smart för nu mår jag ILLA...usch. Men men det var värt det  *ler*

Har trots inskrivning inte fattat att det är en bebis i magen... Jag kan nte förstå hur trög min hjärna kan vara.
Kanske jag fattar efter nupp-testet i som ska göras 25:e mars. Spännande att se bebisen.

Funderar om det är något bra på TV ikväll...troligtvis inte... Men jag kan ju sätta i en film.
Beck-filmerna är ju bra och det var länge sedan jag såg dem. Får se till att inte ta en för läskig eftersom jag måste gå ut själv till djuren ikväll...Fast vad oroar jag mig för..Jag har ju tre vakthundar som skyddar mig hehe.


Kommentarer
Postat av: Linda

Får du göra nupptest?

Det får inte jag, om man inte har någon särskild anledning, annars får man inte förrän man e 35 här i sthlm :/

2009-03-13 @ 16:57:17
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0