v. 10+3

Skulle ha haft ett läkarbesök idag men det blev flyttat...otur men jag klarar mig till om två veckor. Har fått ont i ryggen de senaste dagarna. Det är ganska jobbigt måste jag säga men jag hoppas på att jag kan stoppa upp det så att det inte blir värre.
Förra graviditeten hade jag ganska stora problem med ryggvärk och foglossning så jag är lite orolig att det ska bli som då eller ännu värre. (huga).

Illamåendet hänger kvar men det är väl lite bättre tycker jag. Men måste fortfarande äta HELA TIDEN!
Kommet ju se ut som en uppstoppad korv.

Här kommer bild från i fredags. v. 10+0. Trots VUL är jag fundersam på om det inte är tre eller fyra barn i den magen...
Som ni ser måste jag smyga på mig mina mammajeans redan. Blir mest byxor med resår annars men ska man klä sig lite finare så måste jag ha stööörre!



Nu till melodifestivalen. RÄTT LÅT VANN!! Jag tyckte om Malenas låt och Måns låt! SÅ jag är nöjd och glad. (Väldigt lättad över att inte SNÄLLA SNÄLLA vann, det var inte en låt i min smak även om jag inte klandrar andra som bevisligen tyckte om den)
SEN såg ni Magnus i Let´s Dance i fredags??? Såå braaa han vaaa!!!! Hoppas verkligen att han vinner, det är något med hans charm som når mig. (om som sagt var....östgötskan ;-) min fosterdialekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0