Tjohooo!!

TITTA HÄR DET ÄR VÅR!


Helt underbart SÅG NI att Magnus gick vidare!! Det är så otroligt roligt! Visst hade han inte sin bästa dag igår men han är ju ändå den som gjort störst framsteg. Precis som Tony sa ;-) Heja Tony! Jag blev bara så glad. Var så nervös så jag mådde illa när röstningen var klar. Jag röstade själv två gånger!!
Det är synd bara att Morgan var tvungen att åka hem :-( Jag tycker om honom också.. Dessutom är han rolig ;-)

Idag har vi grejat med djuren. Flyttat fångstgrindar och tagit bort lamm från tackorna. Det är några tackor som blivit lite smala men nu ska de väl lägga på sig igen hoppas jag. De ska få en underbar sommar i hagen utan några lamm som tar deras energi. Till hösten blir det värre. Då måste vi bestämma vilka tackor som ska "gå i pension". Inte roligt alls att skicka av med sina trogna vänner men några är för gamla för att gå ett år till. Årets värsta skitgöra...
Men det är långt kvar till det ännu! De har som sagt en hel sommar med gott och grönt gräs :-)

Nu ska jag visa upp mina älskade djur lite. Jag kunde inte låta bli att ta lite bilder idag ;-)


Här är min fina minigris: Miss Heera



Detta är min vackra C-Ponny Chicodóro



Och mitt vackra halvblodssto Gina ;-)



Min lilla Border Collie Nell! 7 månader



Och så underbara Border Collien Jim och Samojeden Sammie!



Lite bilder på fåren kommer här!






Avslutar med en bild på en av katterna. Pricken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0