Fredag v. 9+0

Nu vet de flesta närmaste om att vi väntar barn nr.2.  Den som inte vrekar veta om det är jag...Svårt att få in att jag är gravid igen. Om det inte vore för tröttheten och detta eviga illamående skulle jag tro att jag hade drömt. 
På tal om illamåendet. Mådde INTE såhär illa med Jennifer. Har provat postafen och det hjälpte verkligen men verkar hjälpa mindre nu efter några dagars användande... konstigt.

Let´s Dance ikväll. Jippie! Får se Magnus dansa igen. Han är min absoluta favorit! Inte blir det bättre av att han är från mina hemtrakter, och bonde... oj oj oj. Och hans östgötska får mitt högra knä att darra. Nej allvarligt...Östgötska ör inte jättefint men det är min "fosterdialekt" och jag kommer aldrig överge den!! Så det så ;-)
Nu höjer vi glasen (mitt innehållande cola) och skålar för Östergötland, Östgötskan och att Magnus vinner Let´s Dance 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0