10+6

Jag vill börja med att tacka Camilla för tipset om vägningen! KRAM till dig!

Jaha, tiden går...om än ganska låångsamt ;-) Men det är jättebra att jag fått något annat att tänka på nu när jag börjat arbeta som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Snart ska jag försöka mig på en power start och jag tror att jag kan klara det! eller snarare jag SKA klara det! Jag vet att jag kan ;-)
Det är i alla fall väldigt roligt med de träffar och möten jag kommer iväg på nu. Sitter inte bara hemma med J längre hela veckorna. (även om det också är mysigt att gosa med henne ;-))

Nästa vecka ska jag börja på vattengympa för gravida också. Det ska bli skönt för jag har redan fårr ont i ryggen. Läste i journalen från förra graviditeten att jag sökte läkarvård för ryggen redan i v. 12. då. Blev sjukskriven i v. 17. Men denna gång ska jag inte bli sjukskriven. Jag är ju inte anställd så det går inte. Och med MK kan jag ju ändå arbeta. Får väl skaffa mig någon som bär alla grejer åt mig bara ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0