10+0 !!!

Idag är det tio fulla veckor!! En fjärdedel har redan gått. två veckor till så minskar riskern för missfall sedan!
Jag har ont i magen idag. Ja det är min vanliga mage så det är inte något farligt men det är lite jobbigt. Jennifer är sjuk också och riktigt gnällig. Äter gör hon inte heller och inte dricker och det oroar mig. Men var på VC med henne idag och de såg inget konstigt så vi får väl vänta och se. Förhoppningsvis blir hon frisk snart även om hostan har suttit i i en månad nu. Igår hade hon feber men jag den är så gott som borta idag.

För att tala om något annat kan jag säga att mitt fina halvblodssto är dräktigt och beräknas föla i slutet på april. Men hon har redan börjat fylla ut ljuvret så kanske går hon inte hela tiden ut.
Jag hoppas ändå att hon går längre eftersom min älskade Linda fyller 25 år den 4 april och då vill jag gå på hennes fest. Det värsta är ju att hon bor i Linköping och jag i Vaggeryd så det är ju en bit att åka och vi måste sova borta.
Håller alla tummar jag har nu för att hästen inte tänker lägga sig och föla just den helgen. Något vi får se.

Är lite oroad över en annan vän till mig. Jag berättade för henne att vi väntar barn nr. 2 (i tisdgags) och hennes reaktion verkade mer negativ än positiv...Men det kan ju ha varit lite chock eftersom det var ganska oväntat redan. Men hon sa att hon skulle ringa mig efter jobbet då och ännu har hon inte ringt... Vet inte varför. Något jag får ta reda på nu när det gått några dagar.. Bara det inte har hänt något...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vakul att du e hästtjej! :D

Jag bodde typ i stallet under uppväxten tills jag flyttade till sthlm efter gymnasietiden. saknaer den tiden mucho, dock.

2009-03-13 @ 17:02:14
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0