Vetbesiktning

Har varit hos veterinären med valpar och Nell. Lite besiktning hit och vaccinering dit. Och så chipmärkning också! 
Det var ett evigt pyssel att få med Jennifer och barnvagn (så jag inte behöver springa efter henne också), fem små valpar som inte vill sitta där jag vill att de ska vara. Vattenflaska till dem i den varma bilen. Och så Nell också förstås. *suck* Man får andas ut nu när man äntligen är klar med det. Imorgon åker första valpen! Sorgligt men sant.

Hade besök av Tummens ägare (inackorderingen som ska avlivas på måndag) för att reda ut det praktiska och ekonomiska. Jag tycker så synd om dem och blir så förbannad på de idioterna som inte tänkte varken på hästen eller på flickan när de lurade på dem en skadad häst. Och för att inte tala om veterinären som friskförklarade honom...*morr*
Hoppas det löser sig för dem i alla fall nu. 

Nu är jag så uppsvullen i kroppen att jag ska gå och lägga mig på soffan en stund innan jag ska natta hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0