Tjohoo!

Bara en box kvar i stallet nu! Härligt! Har städat undan allt skräp som samlats under vintern också! Det är ju vidrigt jobbigt att slita när man är gravid men vad det blir fint när man är klar ;-) 
Snart väntar tvätten. Ska hänga ut ny och vika in och stryka den torra. Inte ett dugg roligt det heller men det får tiden att gå. 
F veckopendlar ju nu så det är ganska tomt här...Tur att J finns annars hade det varit outhärdligt. Ikväll flyger F till London också. Hatar när han är ute och far. Oroar mig hela tiden. Men det får väl gå. 

Valparna växer som ogräs och två st är faktiskt helt tingade och så har vi två intressenter till. Hoppas att de vill tinga varsin med så har vi bara en kvar sen. ;-)
Exet (Excalibur) Växer nästan ännu mer och far runt som en tossing i hagen. Helt galen. Tyvärr verkar det ta lite tid att få honom att acceptera mig efter de första dagarna med förstoppningsvård. (Jag kan inte klandra honom) Tar fatt i honom och kliar minst två gånger per dag... Vi har kommit så långt att han inte bråkar när jag väl får tag i honom men jag får smyga runt och försiktigt närma mig honom i en evighet innan det går hem. Känns som om det har stannat av...Men snart kanske det säger poff och så gör vi stora framsteg. Det vet man aldrig, det gäller ju bara att inte ge upp. 

Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan J vaknar från sin middagslur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0