Tatuering!!

Jag har äntligen tatuerat mig!!! En lejonhona med unge som jag bara älskar! Det symboliserar såklart mig själv (stjärntecken lejon) och lilla Jennifer. Men sen ska jag lägga till en liten lejonunge ;-)
Bild kommer senare när jag lyckas få en bra. Men jag är helnöjd!

Magen växer också och bild kommer på den också!

Var hos BM i torsdags. Har haft mycket sammandragningar och ska därför på läkarunersökning nästa vecka. Men jag tycker att det är oroligt att vänta ända till dess. Får väl se om det blir en tur innan istället.
Lite siffror kan jag ju ge:

v. 24+3
SF-25 cm
HB - 123 (utan järntabletter)
Hjärtljud - 145 slag/min

Och annars ser ju allt bra ut förutom att jag måste vila mer och har för mycket runt mig...enligt BM i alla fall. Vet inte riktigt  var jag kan dra ner... Men men det löser sig. Får se vad läkaren säger. Om sammandragningarna inte påverkar något är det ju ingen fara :-)

Helgen har varit VARM! Jag vet att det är hemskt att prata illa om värmen nu när sommaren äntligen kommit men jag mår inte bra när det är såhär varmt. Blir ju helt uppsvullen och illamående. usch. Tur att det finns skugga ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej

Är in och tittar här nu och då, men är dålig på att lämna kommentarer.

Vad häftigt med tatueringen, du måste ju bara lägga ut en bild, snart!!

kram på er alla i värmen, saknar er =)

Kram T

2009-06-30 @ 10:05:38
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0