Svullna ben och magbild!

Herre gud vad mina fötter och ben har börjat svullna, ja häderna med förstås. Det riktigt spränger i fötterna så jag måste lägga upp dem högt. Och Bye bye till mina ringar!

v. 21+1 är det idag! Så nu är vi inne i andra halvan på riktigt! Häftigt så fort tiden går denna gången!

Här kommer en magbild som jag försökt ta själv mot spegeln ;-) Inte så bra kanske men man ser ju hur den växt i alla fall.

Jag är ganska säker på en pojke denna gång för allt är tvärtom mot förra gången. Då hade jag pojkmage och alla pojktecken man kan tänka sig och denna gång har jag alla flicktecken man kan tänka sig, och flickmage. 


Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅH! Va fiin!! :D

Jag måste också ta bild och lägga upp :D

2009-06-02 @ 18:18:17
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0