Smärta smärta

Idag har jag ont överallt. Har i två dagar mockat ut vinterbäddar och har minst två dagar kvar av detta...=P Riktigt skit att maken inte är hemma och kan hjälpa mig nu när jag har foglossning och sammandragningar men vad ska man göra. Det måste vara klart på fredag. Då kommer det kunder.  Blir kul om de vill ha sin pålle hos oss ett tag! Det var ett tag sedan vi hade in inhyrning och det är ju så spännande. :-)

Ikväll ska vi på fika och fira Lollo som nu blivit Sales Director!! Grattis Lollo! En förebild för oss alla! ;-) Må vi följa dina fotspår! Så nu måste jag hitta något vackert att ha på mig ( som döljer mitt höftbälte mot foglossningen) och sminka mig vacker ;-)
Ha en UNDERBAR dag alla ni där ute! Jag ska ha det trots arbete och smärta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0