Måndag igen...

Jaha, då har Fredrik rest till Sthlm igen...*suck* Hur ska man klara sig en vecka till när helgen blev så kort p.g.a. allt flygkrångel. Men det måste ju gå.

v. 22+0 idag. Mår ganska bra men får kräkningar ibland. Mycket konstiga för det kommer ingen förvarning. får bara hoppas att det inte kommer olämpligt någon gång hihi. Vore mycket pinsamt.  Har fått rejält ont i ryggen med. Kan inte stå eller gå eller sitt en längre stund för det gör vidrigt ont. Men efter att jag fått ligga en stund blir ryggen bättre för 5-10 min ;-) Mycket vila så löser det sig.

Var på första mötet med vallkurs i lördags (med Nell) Vi körde förberedande träning och fick veta att jag och Nell kunde gå direkt på grundkursen i vallning. JIPPIE ;-) Hon är lydig min tjej. Vi testade hur intresserad hon var genom att jag gick in i fållan hos fåren och Nell var utanför. Hon tände till direkt!! Balanserade jättefint ( för att vara första gången) Varvade bara några få gånger haha. Det blev ju jätteroligt ju! Så den 16.e är det dags igen. Då ska börja med grundkursen! Blir kanonroligt!'

Ny häst kom igår. Ska stanna ca en månad och är helinackorderad. Han är riktigt snygg och jättesnällvilket är tur när jag är i mitt tillstånd hehe. 

Nu vaknade lille J så jag ska springa och pussa på henne!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej

Den här bloggen har jag missat! men nu vet jag om den, så räkna med att jag kommer tillbaka! =)

Fina namnförslag, storasyster heter ju Indra och dom påminner ju om varandra i utseende så varför inte oxå i namn! vad blev det för namn på din fina hingstunge??

Kram Tina

2009-06-08 @ 15:19:06
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0