Krångel

Det bara krånglar och krånglar hela tiden. Min älskade F som ju veckopendlar var tvungen att åka till London istället för hem i torsdags. Och idag när han skulle flyga hem missade han planet. F*n också. Så han kommer inte hem förrän imorgon. Men jag saknar ju honom sååå! Och inte nog med det...Han har inget batteri i mobilen och inget att ladda den med..*suck* så vi kan inte ens prata med varandra.
Sitter nu och mailar till varandra... *suck*
Jag hoppas han kan stanna till på tisdag hemma i alla fall så att vi kan träffas något innan han åker igen. Och För hans och Jennifers skull om inte annat. 
Lilla J saknar sin pappa så mycket när han är borta, har ätit dåligt till och med. Lilla gumman. 

Ska äta nu, har inte ätit sen lunch insåg jag...börjar må illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0