Jahopp

Tisdag...En dag närmare till att F kommer hem! Men jag försöker att njuta av nuet med min lille gosesessa Jennifer. Vill inte missa en sekund av hennes goa sätt! 
Idag när vi skulle in i affären lyfte jag henne ur bilstolen och bar henne in. Halvägs framme ger hon mig en stor smällpuss på kinden! Hjärtat bara smälter ju av en sån sak! Alla raseriutbrott ät glömda! Älskade lilla smulan som är det finaste jag har! Och snart har vi två st att älska! Mitt hjärta kommer nog spricka ;-)

Var på MK måndagsmöte igår. Jätteintressant att se faktiskt. Det var mycket gäster som fick sig en spabehandling av Lollo och det var riktigt nyttigt att se inför helgen nu då jag ska hålla spavisningar själv! Riktigt kul ska det bli!
Nästa vecka är det inför seminariet och då bara måste jag gå! Klädbytardag och försäljning är det med så att vi alla ska ha kläder att ta på oss. 
Jag har det ju lite trixigare där eftersom jag kommer ha  drygt en månad kvar till BF då. Men Karin hade en klänning som lät fantastisk!! Och den ska jag låna ;-) Visst är hon snäll Karin! Så awards night klädseln är klar. Nu behöver jag bara kavaj, kjol, vit top och skor som passar till en flodhäst!
Köpte biljetten till awardsnight igår! LOVE IT!! Nu behöver jag inte oroa mig för att  de tar slut längre!
SEMINAR 2009 SHINE ON HERE I COME
WEII!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0