23+3 idag

Jag kan inte låta bli att förundras över att tiden går så fort denna graviditet i jämförelse med när jag väntade J. 
Tiden rinner iväg medans man inte hinner med ett dugg. Jag försöker att njuta av varje sekund jag har med min lilla smula nu för det händer verkligen något nytt varje dag!
Hon dricker ur vanligt glas och vet vad jag vill att hon ska göra! Som att gå upp på övervåningen när vi ska byta blöja och hoppa opp i stolen när jag säger att vi ska äta.!
Lilltjejen börjar bli stor! 

Sen är det ju ganska tråkigt att F är borta nästan hela veckorna.  . . Vill ju ha honom här hos mig! Blir galen om det blir länge han ska pendla. 

Groar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0