VARMT

Det är så otroligt varmt! Jag smälter bort. Lilla J tycker också att det är jobbigt! Men det blir poolen i eftermiddag när hon vaknar! Blir ju orolig att hon ska få värmeslag stumpan. Trots inga kläder och skugga så rinner svetten om henne och hon bara gnäller. Tycker så synd om henne.
Men det ska bli svalare i helgen säger de...hoppas det stämmer för man kan behöva lite avbrott från värmen.
Men den behöver ju inte försvinna helt.

Är inne i v. 26 nu... Magen är dock mycket större än förra gången i denna vecka ;-)  Det vill jag lova. hihi. Känner mig redan höggravid!

Packar och städar för att åka till Linköping i helgen. Det blir härligt att komma ifrån lite. Sen kommer mamma ner nästa vecka och hjälper mig med allt när Fredrik är borta! Ska bli så skönt att få vila lite! Känner mig helt slut!
Sen nästa helg bär det av till Göteborg på 50-års kalas! trevligt värre :-)

Till er som undrar över bilder på både tatuering och mage så kommer de :-) Ska bara få lite hjälp att ta några bra.

Ha en UNDERBAR helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0