Onsdag.....

Jaha, så var det onsdag. Imorgon kommer F hem äntligen. Fast det blir väl sent kan jag tänka.
Veckan har varit ganska seg då jag måste vila mig nu p.g.a sammandragningarna. Fick åka in till Förlossningen förra torsdagen med tre sammandragningar på tio minuter. Detta var tydligen inte så bra så jag fick bricanylspruta och fick ligga en stund med CTG. Men det gav sig ganska fort så jag fick åka hem med ett recept på bricanylpiller. Ska äta det nu varje dag i förebyggande syfte. Men de hjälper inte helt. några gånger har jag fått täta sammandragningar i alla fall.
Och så blir man helt darrig med hjärtklappning också... dessa biverkningar.

Har i vilket fall som helst tagit det lugnt och då det regnat en del här så har jag och J varit inne mycket. J har blivit galen i filmen "Emil och griseknoen"... Hon hinner bara vakna på morgonen så ska hon titta på den. Hon ropar "MEMI" och pekar på tv.n. och så håller det på....hela dagen tills hon går och lägger sig. Man kan säga att jag kan den filmen nu.
Men idag lyckades jag få henne att titta på zuper Zebran istället och det var ju trevligt att få se något annat än MEMI... hihi

Två veckor sedan Chico avlivades är det imorgon. Det har gått ganska bra ändå tycker jag. Jag har inte varit lika deppig som jag trodde att jag skulle vara. Men så var det ju värre att ha det framför sig än att ha det bakom sig. Det var ju det enda rätta beslutet och han lider inte mer. Men han kommer alltid finnas i mitt hjärta. Lilla bubben.

Nästa vecka hoppas jag på att kunna åka på seminaret 2009 i Göteborg!! Shine On!
Bara mina sammandragningar håller sig på mattan så!!

Men nu ska jag vika tvätt :-P Roligare saker finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0