Älskade Chico!

Min bästa vän, Chico. Det är min ponny som jag fick när jag var 13. Så nu har jag haft honom i 12 år. Vi har hunnit med mycket tillsammans. Men nu är det över. Han har fått hovbensrotation och sänkning på alla fyra hovarna. Så nu måste jag avliva honom. Jag vill verkligen inte.....det är orättvist att hans dagar ska sluta såhär. För finare och snällare liten ponny finns inte. Men på torsdag ska det ske.... Det är så fruktansvärt jobbigt... jag bara gråter och mår verkligen dåligt. Känns som om jag är sjuk... Försöker att inte visa något innför Jennifer men det är lättare sagt än gjort. Kvällar och middagslurar blir det mycket tårar...
Jag tror och hoppas att det blir lättare när det väl är över och man kan börja bearbeta det på riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0