Struligt...

Vad gör man när livet strular ihop sig och ingen lösning finns i sikte? Just nu har det blivit för mycket för mig. Jag känner mig ganska nerbruten... Fåren lammar dag som natt och det har varit en hel del olycka med dem denna gång. Fruktansvärt att slita med ett lamm för att det ska äta, i princip bo ute i fårstallet... och så dör den i alla fall...Detta har hänt varje dag denna vecka och jag orkar inte mer av det....Hoppas det går bättre med de andra. Sen är det ju annat också som inte kan diskuteras ens med mig själv...*suck* Har perioder idag då jag inte kan sluta gråta..Har säkert lite med hormonerna att göra också... Men jag hoppas det blir bättre tills imorgon för då ska jag till Frida och hålla i en hudvårdsklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0