STOOR

Ja nu är hästen min stor som ett hus. Ljuvret också. Det är sprängfyllt. Ändå händer inget...*suck*
Här är en en bild på världens sötaste hästaputte i alla fall. Är hon inte ljuvlig??





Sitter här och jobbar med mailen och MK. Mycket roligt men jag var bara tvungen att ta en paus. Blir ju helt trött i huvudet av att sitta här och fokusera...

Letar fotokurser också. Jag vill lära mig ta riktigt bra bilder. Jag försöker jobba mycket med de tips man får i fototidningar och på internet men det är svårt. En kurs vill jag nog gå för att lära mig alla inställningar på kameran och hur jag bäst använder dem.
Sen hur man bearbetar i datorn också. Jag menar, hallå så irriterande eltråden i högra hörnet är på den här bilden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det e riktigt synd om henne :(

Hoppas bara hon blir bättre snart.

Vilka jättefina djur du har! :)

Saknar hästlivet jag levde ända tills jag flyttade till stockholm.

2009-04-23 @ 20:36:55
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0