Leverans!

Idag kommer jag leverera den första riktiga klassens beställning! Jättekul är det! Jag hoppas det blir fler klasser snart!
Ska ringa lite ikväll!

Vilken nit jag gick på imorse! När jag ätit min frukost och jag s¨åg hur solen sken härligt utanför fönstret så kände jag att nu ska J och jag gå ut och leka i det fina vädret en stund...
Men ack vad jag bedrog mig...det var ju svinkallt! Blåste och hade sig! Det blev till att ta hand om djuren och sedan gå in igen! *suck*

Nu sover lilla smulan igen. Hon har sovit mycket senaste veckan. Har nog inte mått så bra.
Jag själv har ont i magen, ite oroande tycker jag. Trodde att jag fått UVI men har lämnat prov på VC och de skulle höra av sig om något var fel, och ännu har jag inte hört något.
Är riktigt öm i magen... Jag hoppas att det är ligamentsmärtor eller vad det heter. Lite växtvärk. Men det återstår att se. går det inte över får jag ringa BM igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0