Ledsen...

Jag är ganska ledsen just nu...Har kämpat som en galning med min utmaning från MK. Perfect Start...Men trots mängder av bokningar så avbokar alla hela tiden så jag kommer troligtvis inte klara det... Har bara två och en halv dag kvar av utmaningen så det är väl ganska kört... Sen har jag försökt ta kontakt med massor av gamla vänner och bekanta och INGEN verkar villig att ha hudvårdsklass...Så jag har inget inbokat senare heller...Känns ganska kört just nu. Jag vill inte lägga av men jag vill heller inte att veckan ska sluta med ett misslyckande...F*n att jag ska bli så ledsen, men jag har ju verkligen försökt mitt bästa...
Ska jag inte lyckas med något här i livet?? Jag vill inte ta ett jobb som jag utför till skitlön bara för att jag måste ha in några pengar. Det har jag gjort hela livet fram till nu.. Nu ville jag försöka genom MK. Det går ju, andra har ju gjort det...Varför går det då så segt för mig??

Nej nu har jag tyckt synd om mig själv en stund. Nu ska jag gå och släppa några hormonfyllda tårar....*snyft, snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0