HÄRLIGT VÄDER!

Det är underbart väder ute! Jättevarmt! Jag blev för varm för att jag hade långärmad tröja på mig! Då är det Sommarvärme!
När värmen kommer såhär ljuvlig så blir man glad och uppåt :-) Sen får vi besök av Danne och Carro (Fs bror och tjej).
Vi ska grilla, rida och ha SPAweekend! Det ska blir såå roligt! (Bara Chico håller sig frisk så vi kan rida)

Provade själv den nya vårmakeupen igår. Den var riktigt snygg och den satt kvar, hela dagen!

Fick just telefonsamtal från F, Han slutar ju normalt sett halv två och vi skulle hjälpas åt att städa innan D och C kommer, men självklart så måste han jobba över just idag...Förbannade skit! Jag blir riktigt arg nu! Det är ALLTID jag som ska städa hela j*vla huset, SJÄLV! Är det för mycket begärt att han hjälper till och städar?? Vi har LITE bråttom eftersom de kommer i em. Svårt med att städa när J hänger i byxbenet, eller klättrar i trappan eller dyl.

Det är väl bäst att jag börjar nu då eftersom hon fortfarande sover en liten stund till. Nu har jag ju betalat räkningarna och bokfört som jag fick i uppgift idag. Nu ska jag väl se till att det är rent tills han kommer hem också!
H*lvetes j*vla f*n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0