bättre idag...

Tjohoo!! Idag mår jag bättre. Ska hålla i hudvårdsklass hos Frida ikväll och det ska bli såå roligt! Längtar! Hoppas bara att jag inte strular ihop min hjärna hehe. Är första klassen jag håller för några som jag inte känner! Åh vad kul att äntligen få komma igång!

Magen har varit lite bättre idag! Jag har vilat ordentligt och inte ansträngt lilla bebben något. Har känt en grej liknande en sammandragning men jag vet inte om det är det. Är ju bara i v. 14 så det verkar konstigt att jag skulle känna av livmoderns sammandragningar redan.. men men. Har inte pratat med Lotta ännu men jag borde nog göra det för att stilla min oro...Ska ringa imorgon.

Hästen bara drar ut på att föla. Jag är jättenervig. Min älskade vän Linda fyller 25 på lördag och ska ha fest. Men inte kan vi åka 20 mil bort om vi inte VET att hästskrället inte tänker föla då. Ljuvret började fyllas för fyra veckpr sedan vilket borde betyda att hon snart tänker föla. *suck* Jag vill verkligen åka till Linda!!! Varför ska det alltid krocka. Morr....
Men vad ska man göra, får fira henne rejält själv en annan gång om det blir så att vi inte kan åka.
FÖRLÅTER DU MIG DÅ LINDA?

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för ikväll! Du var superduktig:) Hoppas vi kan ses snart

2009-04-02 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0