Bättre idag

Idag är jag på lite bättre humör än vad jag avslutade med igår... Funderar på vad som hänt med mig...Skäller på allt och alla. Inte kan det väl vara hormonerna?? hihi. Det är nog garanterat en pojke i magen. Jag är argsint och så växer håret på benen fortare än innan. POJKE :-)

Drömde inatt att jag födde barn igen, det var en pojke men han var identiskt lik J när hon föddes. Det var hemskt bara för jag kunde inte minnas förlossningen, jag hade ingen aning om vad som hänt och F ville inte tala om det. Vaknade och grät...undrar vad den drömmen betyder...

Har haft Hudvårdsklass och makeup :-) Jättekul! Sålde en del med. Mycket bra produkter har jag ju med. ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är snuskit dyrt med häst i stockholm :/

Va underbart att hon ska föla snart! Så spännande. Och det finns nog inget sötare än ett nykläckt, vingligt föl :)

Man FÅR vara arg och gnällig då man är gravid.

Jag har sånna utbrott dagligen.

Fok pratar om pms, men det e ju nada om man jämför med graviditets hormoner :D



Va spännande att du tror det är en pojke :)

Jag tror jag har en tjej i magen, ska bi kul och se om vi har rätt :)

Ku att du jobbar med smink :) Jag jobbar ju som make up artist då jag orkar :)



Ha en trevlig helg!



Kram Linda

2009-04-25 @ 18:14:58
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0