Älskade lilla 3073

Min älskade tacka är sjuk! Jättesjuk. Hon kommer troligtvis inte klara dagen...
Jag är helt knäckt just nu, bara gråter och gråter. (J sover så nu kan jag släppa ut sorgen)
Det är helt sjukt, vi har 100 får och just hon, min älskling ska försvinna från oss. Känns som om jag tappar sugen totalt. Hon har ju två tacklamm i hagen också som vi måste hitta och ge ersättning. Men ännu har jag inte kunnat hitta dem. Om de också försvinner...vad är då meningen med att ha får? Då finns ju inte ens hennes gener kvar i flocken..
Fy vad tårarna sprutar, jag ser intre ens vad jag skriver.
F jobbar ju med så jag sitter här och försöker att inte visa något för J och kämpar med att få i lilla tackan åtminstone lite vatten. Men hon är helt apatisk. Så snart måste vi nog avliva henne...
Nu ska jag gå ut igen till henne en stund medan J sover färdigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Näää! :(

Fy va hemskt!

Jag hoppas verkligen hon klarar sig, stackarn!



KRAM!

2009-04-27 @ 20:23:38
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur gick det för din tacka?

Så jobbigt då ens djur e sjuka. :(



Kram



ps. Jag har lagt till dig bland mina länkar på min blogg, hoppas det är okej?

2009-04-28 @ 15:26:25
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0