16+0 idag!

Magen är ganska stor nu även om inte allt är bebis ;-) Mycket större än förra gången! Ska försöka ta en bild och lägga ut så ni får se kulan!

Idag kommer den nya vårmakeupen till mig!!! Så spännande det ska bli! Max en halvtimma kvar innan Brevbäraren tittar in hit!

Sen måste jag ju säga hur otroligt mycket jag vill åka till Göteborg i Augusti! Jag ska banne mig dit! Jag skiter i om jag så föder där på en parkbänk! Det är MKs årliga seminare då och awards night! Bara måste dit! Ska se om jag kan hitta någon jag känner att inhysa mig och familjen hos! Ja och Mharelene och Håkan och Evelina med såklart ;-) Vi kan ju ha superkul!
Really really really want to go!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0