15+0

Jag känner bebisen nu!!!!! Små fladder i magen till hej!  Jättemysigt!
Är lite eld och lågor nu för jag har precis lagt en beställning på vårens snuggaste smink från Mary Kay! WOW.
Var på förhandsvisning i måndags och det var det läckraste jag sett! Nu kan alla ha blå ögonskugga! Den skimmrade i guld och var så snygg! ska se om jag får några klasser här snart så jag får visa upp detta underverk!

F har varit sjuk...kanske maginfluensa..bläääk....hoppas jag och J slipper det. Går som på nålar och bara väntar på att bli sjuk. Inte så sunt, jag vet men det är svårt att låta bli. Det är ju en så vidrig sjukdom. Och J får bara inte bli sjuk. Hon äter och dricker redan så dåligt så det är tabu!

Nu ropar J på mig från sitt rum så jag måste springa dit och sedan laga lunch!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! va härligt! Längtar tills jag också känner lite fladder :D

2009-04-15 @ 15:44:42
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0